عکسهای جالبی از نینا دوبرف در برنامه تلویزیونی «Late Night» + ویدئو

فرستاده شده: مه 11, 2012 توسط Admin در Celebrities, Nina Dobrev
برچسب‌ها:

عکسهای جالبی از نینا دوبرف در برنامه تلویزیونی «Late Night» + ویدئو

نینا دوبرف ستاره 23 سال «خاطرات خون آشام» با حضور در برنامه تلویزیونی «Late Night» توانایی بدنی خود را به رخ مجری ابن برنامه «کانن اوبراین» کشید.

نینی دوبرف و مادرش در مهمانی «Like Her, Like Me» کمپانی تولیدی شیر «Got Milk»

دیدگاه‌ها
  1. negarlovemaria می‌گه:

    اخي نازي نينا ورزش مداوم بدن رو منعطف ميكنه

    Like this

  2. من می‌گه:

    وای خیلی شبیه مادرشه

    Like this

  3. ان شرلی می‌گه:

    احسنت به تو دختر با این انعطاف !
    ویدئویی باحالی بود
    مرسی :D :D :D
    ولی یه لحظه این نینا این حرکتو کرد بدن من درد گرفت :D :D :D

    Like this

  4. saynaa می‌گه:

    خیلیییییییییییی شبیه مامانشه
    وااای امروز قسمت اخر از فصل سوم سریال رو دیدم
    گریه کردم.همونطوری که انتظار میرفت الینا خون اشام شد
    کاش زودتر فصل 4 پخش بشه من طاقت ندارم

    Like this

  5. hbhjbh می‌گه:

    خیلیییییییییییی شبیه مامانشه
    وااای امروز قسمت اخر از فصل سوم سریال رو دیدم
    گریه کردم.همونطوری که انتظار میرفت الینا خون اشام شد
    کاش زودتر فصل 4 پخش بشه من طاقت ندارم

    Like this

  6. رویا می‌گه:

    این حرکات داشت کار دست آقای مجری می دادا:D :D

    Like this

پاسخی بگذارید

